Pakningsdesign for Fersk & Ferdig

Ferdigmattrenden vokser stadig, og Unil ønsket å utvikle ferdiggrøter som et nytt segment innenfor kategorien.

Unil er en av de største aktørene i FMCG-markedet i Norge. Vi har jobbet med merkevaren Fersk & Ferdig i en årrekke gjennom tidligere selskaper, og var stolte da vi også fikk mulighet til å lage det visuelle uttrykket for grøtserien deres.

Produktene er plassert i kjøleskap blant et mylder av varer, hvor et tydelig design som umiddelbart fanger forbrukers oppmerksomhet er avgjørende.

 

Vi testet ut et rikt spekter av illustrasjonsteknikker, og landet på en kombinasjon av penselstrøk, pennestrek og foto. Uttrykket er dynamisk og særpreget og gir stoppeffekt i hylla.

Kontakt oss

Vi vil gjerne høre fra deg, enten du ønsker å stikke innom for en kaffe, diskutere et nytt prosjekt eller bare ønsker noen råd.