Tine snakkeboble til Barnas Røde Kors kampanje

Visuelt arbeid for TINE og Barnas Røde Kors

TINE har laget en butikkampanje i samarbeid med Røde Kors for å øke kjennskapen rundt BARK, Barnas Røde Kors. The Good Guys har visualisert kampanjen, mens Retail House Elevate sto bak kampanjeideen.

Jo mer yoghurt kundene kjøpte, jo mer penger fikk Barnas Røde Kors til sitt arbeid. 2,5 millioner produkter fikk påklistret kampanjeklistremerker, plakatmateriell sikret god synlighet i butikk og ansatte fikk tildelt t-skjorte.

Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken

Kontakt oss

Vi vil gjerne høre fra deg, enten du ønsker å stikke innom for en kaffe, diskutere et nytt prosjekt eller bare ønsker noen råd.

Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken
Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken
Tine snakkeboble til Barnas Røde Kors kampanje
Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken
Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken
Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken
Tine snakkeboble til Barnas Røde Kors kampanje
Tine T-skjorte for Barnas Røde Kors kampanje
Tine Barnas Røde Kors kampanje i butikken